close
I'm impressed by what you guys have done today.
  You are all super-pro! You guys are all NO.1.
  (I'm sincerely meaning that!)

  Although, sometimes I'm depressed..., but I still get throught it.
  And I'm happy for the good result, and the amazing memory we made.
  謝謝你們,我好感動。畢竟所有人都很認真,並且很專業。
  大家的智商都是一等一的高!
  All these works...are required in course of our department, and I
  admited that, what you have done, and what you have paid (your time,
  your labour, attention, participation, and your cooperation) are worthy
  much more than the payment we have given you today.
  I'm really proud of you, and I really really~~~ appreciate what you have
  done today.

  I believe I'm not the only one who contributes today's work, thanks for
  your work, it is you, whom made today's work wonderful.
  And it is you, whom contribute so much, and from that effort, we have
  received the recommendation, no matter from teachers, chairman, or those
  many others.

  We did it! The result is wonderful and sweet, and it can be recalled
  one day in the future when you also take the same examination.

  I don't ask you have the same feeling as I have had, but I invite you
  to try to remind what you have done, or seen today, and think
  about what you have retrived from that.
  謝謝你們,and thanks God!。 後記:
  您知道嗎? 我禮拜二才嘵得要作這件工作,經過禮拜二中午的討論
  禮拜三,一清早就把企劃書給conductor看,他修改一下,我就要找人來幫忙了
  禮拜四,我的爆炸日,英史和民主社會,還有突如其來的sharing(我完全記成
  12周,真不嘵得我怎麼把它搞好得)讓我整顆心糾在一起
  不過,謝謝兩位超級負責任的班代大二小祥和大一佩如
  禮拜三和四晚上就給我名單了。
  大三呢...呵呵...You know...

  如果你問我為什麼不請別人弄呢?答案很簡單,我們大三要考英史,那是很可怕
  的一門科目,而且,禮拜二知道工作,禮拜三一早就要交企劃,我能把工作交給
  別人嗎?等我解釋完,說不定,我都可以打好了)
  另一問:去年不是也有同樣的工作嗎?為什麼今年會搞的很緊張?
  去年口試在三月份,而且只有樓上和樓下的共四個口試場地,雖然去年考生人數
  對今年將近三倍,但不在期中考周,沒有「大爆炸」的問題。

  好,我自己又有一個疑問了,是什麼讓我壓力這麼大?
  答案是,高層的信任。今年高層只有一人問我企劃內容,就僅止于如此,
  也就是說,接下來所有後續工作都是一手包辦。
  預演~去年兩位高層都有來,還可以交代工作。 今年我必須...recall and recall
  and still recall我的記憶,去年作了什麼?缺了什麼?要改進什麼
  別提今年還有本館跟新館兩邊...哦...just so many works...
  您今天的名牌是我作的哦~花了二十五分鐘,最後很對不起英劇的舞設股
  我遲到了...因為...我在印名牌(還好最後不是我一個人把他割開,謝謝Wesley
  and Phoebe), 名牌套不夠...又是我去買...
  今天早上六點鐘上到中午11:40...頭暈了(I admit that I dozed in the American
  Literature.)

  今天早上的爆炸事件,我並沒有針對anyone...我只是覺得我要抒發一下
  而後,我的確舒坦許多。就跟上次的I'll guit this school事件類似。

  謝謝大家。謝謝你們的幫忙。我很感動,所以打了這麼多字(哪個...蘋果電腦
  的拼音輸入法是公認難用到想砸電腦的!)是,我很感動。
  I know this will not be the last thing in my term, but I want to tell
  all of you that:
  The Greater you are, the more responsibilities you have. (by SpiderMan)

  5/13 演講 5/20研討會 6/13?研討會 6/10畢業典禮
  Just wait and see.
  96級系學會... Yes, I thank you all.
  All the members in our department, You are just so wonderful.

  May God Bless You, and have a nicer day after today.
  Thank you all!
  by Nate Lee小駿
arrow
arrow
    全站熱搜

    Nate 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()